Positiiv 20/2015

Muusika, balletitähed, inimeseks olemise vastutus, füüsika ja fotograafia… Kevade Positiivi teemad ja pildid on põnevad!

Maris Savik kirjutab, kuidas temast sai rokkfotograaf ja miks kuulub ta süda just vanakooli rokkmuusikale.

Laura Põld tegi intervjuu Briti kunstiteadlase Emma Duesteriga, kes uurib Baltimaade rändavaid nüüdiskunstnikke ja selgitab, kuidas mobiilsus mõjutab kunstnike endi loomingut ning nende kodulinnade kunstielu.

Fotograaf Reet Sau jagab mõtteid kaduva hetke lummusest ja õigel hetkel tegemata jäänud pildist.

Annika Haas uurib kontserfotograaf Jelena Rudilt tema töövõtete tagamaid.

Maris Kerge ja Stina Kase ühisprojektina sündinud must-valged fotoportreed Eesti balleti legendidest.

Annika Haas kirjutab parimatest 2014. pressifotodest žüriiliikme pilgu läbi.

Manfrotto Ööfoto võistluse kolme parima foto autorid on Pääro Metsand, Arseniy Semjonov ja Siim Kannistu.

Vladimir Ljadov jäädvustas Lasnamäe keldriärisid.

Soomes tegutseva dokumentaalfotograaf Evelin Kase fotoprojekt “Olemine” on inimese vabaduse hinnast, rõõmudest ja kohustuse vajadusest.

Laura Põld vahendab Eesti, Tšehhi ja Slovakkia kunstnike materialiseerunud mälu-uuringuid Vaal galeriis toimunud näitusel.

Kunstnik Anna Škodenko uuris mida näevad inimesed, kes viibivad pikka aega ilma visuaalse stiimulita pimeduses.

Füüsik Jaak Kikas on kirglik harrastusfotograaf, kes näeb ja jäädvustab maailma füüsiku pilgu läbi.

Maria Trompi jaoks on pildistamine eelkõige mälestuste kogumine.

Karel Kraviku fotoseeria “Rahutu veri” võitis Artprindi noore fotokunstniku stipendiumi ja Kalju Suure aastastipendiumi.